Monday 16 January 2012

hehehe


Seorang  lelaki  telah  berkenalan  dengan  seorang  perempuan  di  fb(facebook) :

*L-lelaki , P-perempuan , P.C-pak cik (ayah perempuan)

Apabila  mereka  telah  rapat, mereka  menjadi  gf & bf.Tetapi  masalahnya , mereka  belum  pernah berjumpa... Maklumlah  lelaki  itu  tinggal  di  KL  manakala  perempuan  itu  tinggal  di  Johor  . Pada  suatu hari , lelaki  itu  sudah  tidak  sabar  untuk  melihat  wajah  perempuan  itu  lalu  menghantar  msg  kepada makwenya....

 L : awak , saya nk jumpa ...awak... saya x sabar nk lihat rupa awk. 
 P : betul ke? jemputlah datang ke rumah saya.
 L : awak tinggal kat mne? 
 P : saya tinggal kat Johor........ No46,Jalan Simpang 3,0800000 , Johor 
 L : saya akan bertolak esok! 

Keesokan  harinya , lelaki  itupun  bertolak  ke  Johor  untuk  berjumpa  dgn  makwenya... Dalam  perjalanan , mereka  berbalas  msg... 

P : awak.... awk x sampai lagi ke? saya boring ni.... 
L : saya dlm prjalanan ke rumah awak laa....... 
P : ok saya akan tunggu... Miss u.. :) 

Selepas  beberapa  jam , lelaki  itu  sampai  ke  rumah  makwenya...Lalu  mengetuk  pintu  rumah makwenya..Bukannya  perempuan  itu  yg  membukanya  tetapi  ayahnya .

 L     : pak cik..... inikah rumah Fatimah?? 
 P.C : ye.. kenapa?
 L     : Fatimah ada ke pak cik? saya ni sahabatnya... dtg melawat
          (sebenarnya dlm hati lelaki itu berkata,,"aq ni balak dia la") 
         

 P.C : Fatimah dh lama meninggal dunia. 
 L     : x mungkinlah pak cik. saya baru msg dia tadi.. 

Mereka berdua terdiam sebentar.. Bunyi telefon lelaki itu memecah kesunyian....

P : awak x sampai lagi ke?? 
L : saya sudah jumpa dgn bapa awk lpas tu dia kata awk dh meninggal dunia...
P : mmg lah saya sudah meninggal dunia 
L : habis tu.. mcm mna awak boleh reply msg saya?
P : Saya guna digi! Digi kan ada di mana2.......
L : ???????    (?_?)

#cerita  ni  aq  dapat  daripada  facebook . hehehe >.<

No comments:

Post a Comment